Hanımlar kan ilacını ve vitamin hapını sadece bir gün kullandım sabah akşam ama ertesi güne çok afedersiniz büyük abdestim simsiyah oldu ve acayip bı şekilde zorladi beni kabızlık sorunu cikardi başıma bende kullanmadım bugün bidaha sizce devam etmelimiyim yoksa doktor randevuma kadar beklemeli miyim???