Etum0416 Selam kizlar 2. Gebeliğim ilkinde emseyde doğum yaptım ama memnun kalmadım şimdi adatıp a yani yeni adıyla lokman hekim hastanesi ne gidiyorum ama yeni bir doktor arayisindayim bu civarda memnun kaldığınız onerenileceginiz bir doktor var mi
ayse3452 Etum0416 kartal avıcenna umut hastanesıne gıdıyorum bırsen tursun demıral doktorum basındna berı ona gıdıyorum cok memnunum cok ıyı ve ılgılenen bırısı şiddetle tavsıye ederım🥰
Dmrbs18 Etum0416 Pendik değil ama Kartal’da umut hastanesine Sibel demire gidiyorum şimdilik memnunum
Etum0416 TeoMom 2020 yılında tam pandemi döneminde yaptım doğumu odamız pek temiz değildi havalandırma dan sanirim tozlugibiydi bazı hemşireleri anestezi uzmanini tenzih ederim onlar çok iyilerdi ama mesela ikinci gün oğlumu emzirirken pansuman yapicaz diye emzirmeyi biraktirdilar ne benim ne anneminde sesi çıkmadı. tam eve gidicez bir hemşire geldi en az 5 dk boyunca nefes almadan yapılacakları yapilmayacaklari anlattı ama resmen söyleyimde benden çıksın gibi hicbirseyde anlamadık. Birde bebeğim 245 Gr kilosu düşmüştü (çoğu sezeryanda olur kilo kaybı bunu sonradan öğrendim) çok kilo kaybetti mama verin dedi bu beni bitirmişti çünkü yavrumu daha kucağıma alıp göğsümü verir vermez emmisti kolestrumu kakasını ilk günden yaptı falan ama bu cümle bütün lohusalık boyunca beynimden çıkmamıştı. Yani çok şükür geçti gitti
KahvekolikHemsire Ben eski çalıştığım yeditepe diye düşünüyorum şimdilik. Şehir dışında yaşıyorum son bir ayı İstanbul’da ailemin yanında geçireceğim bende fiyat ve bilgi araştırması yapıyorum. Takiplerimi İstanbul’daki doktorumla paslaşarak yapıyoruz , henüz net bi karar veremedim
KahvekolikHemsire Bir kadın doğum hemşiresi olarak söylüyorum: Doktor kadar önemli olan hastanenin doğum-doğum öncesi-doğum sonrası verdiği destek ve bakım. size önerim hastane hemşireleri, bakımı, size verecekleri eğitim en az doktor ve hastane kadar önemli.
Dilaraa23 Etum0416 Dragos tıp merkezinde, Bülent Kars’a gidiyorum gayet memnunum. Bu arada pendikte değil soğanlıkta kartalda yani.
Kiwi12 Etum0416 ben senelerdir tanıdığım ve çok memnun kaldığım için 10 sene sonra tekrar hamileliğim de buldum doktoru Pendik Medipol de saadet hanım internetten yorumlarına bakabilirsin
AysUysal Etum0416 selam canım, bende lokman hekime gidiyorum şimdilik memnunum, Doktorum doç Ünal isaoglu.
TeoMom Etum0416 Anladım canım ben de emseye gidiyorum şimdi çevremdeki herkes tavsiye edince ilk defa olumsuz bir yorum duydum ama doktorumdan çok memnunum inşallah sıkıntısız geçiririm
Etum0416 TeoMom maşallah canım herkesin süreci farklı oluyor Allah rast getirsin inşallah güzelcene geçer sürecin sağlıkla alırsın yavrucugunu kucağına🙏