Merhaba hanımlar ben 14 haftalık hamileyim mide yanması aşırı şişlik kabızlık gastrit sorunum vardı yatarak bile uyuyamıyorum o derece 3 günde bir lansor içiyordum doktoruma danıştım lansor için kansere davetiye çıkaran bir ilaç mide asidini bitirip tahrip ediyor dedi hamilelik dışında bile asla önermiyorum dedi ve bana bu ilacı verdi gerçekten mucize gibi geldi Ben şurup da içemiyorum çok midemi bulandırıyordu belki aynı sorunu yaşayanlar varsa faydası olur bitkisel olduğu için reçetesiz veya bu sorun yaşayan herkes kullanabilir günde 4-5 kere almamı söyledi her ana yemekten sonra ve gece yatarken mutlaka ekstra bundan iç dedi gerçekten rahat bir nefes aldım fikir amaçlı paylaşmak istedim
