berfin_21 Merhaba kızlar merak ettiğim bi soru var 36+3 günlüğüm göbeğim bu 2 gündür aşırı aşağıya düşmüş sizdede böyle oldu mu hiç göbeği düştüğünde en geç ne zman doğum yaptınız
Ziynet4459 berfin_21 benimde 2 gün önce düştü 34+3 üz şimdi bende korkuyorum adet sancısı gibi ara ara sancılar giriyor 🙄🙄
berfin_21 Ziynet4459 4 gün önce öyle sancılarım vardı doğuma gidecem sandım ara ara sancı giriyor vala