Bende 32 de adet sancısıyla gittim , nst de bi sancı çıkmadı idrar yolu enfeksiyonu olmusum doktorum sancının sebebini enfeksiyona bağladı, fitil falan verdi. Doktorunuzla iletişime geçip bir idrar tahlili verin isterseniz. Birsey yoktur insallah, içinizi ferah tutun her daim.