Yaklaşık 2 sene önce oldum. Ben ameliyathane ortamını görünce panik oldum sadece doktora hadi beni bayılt ben iyi hissetmiyorum dedim fakat korkulacak hiçbirşey yok. Dost acı söyler o üzerinize bastırıcaklar göğüs altından o sıra bi baskı hissediceksiniz haricinde de çekiştirme başka hiiiçbirsey yok 4 ay sonra da ben doğum yapıcam hiç korkma bebeğini görünce dünyalar senin olucak 💮