gulay_demirci Kızlar 4 günlük bebeğim gaz çıkarmıyo. Sancısıda yok ama ben huzursuz oluyorum yarım saat yaklaşık masaj yapıyorum çıkaramadan uyuyo. Sizce ne yapmam gerekli
ceromom55 gulay_demirci her emzirme den sonra gazını çıkart hemen uyutma anınd açıkart Youtubede gaz çıkarma vodeolaıe var Ben de başta gazını çıkaramıyordm Youtubede izledim denedm oldu
Gulcanozzz gulay_demirci belkide gazı yoktur o kadar zorlamayın daha 4 günlük çünkü kendileri çıkarabiliyorlar. 15-20 günlükken başlıyor asıl gaz sancıları o zaman masajdır vs çıkaramazsa yapabilirsiniz