Slm kızlar 38+4 haftalık hamileyim. Ve doğumu kolaylaştırması adına göbeğime ve kısıklarima özel bölgeye 2-3 gündür zeytinyağı sürüyorum. Ama dün akşamdan beri inanılmaz kasıklarım agriyo. Acaba bebek baskı yapyo diye mi yoksa zeytinyagi ile alakası olablir mi???