_mir_6547 Kizlar benim 2 hamileligim ilk sezeryandi buda öyle olucak Ama çok agrilarim var karnim agriyo belimin tam ortasi yanıyo bacaklarima kramplar giriyo Yani bu hamileligim çok agrili geçiyor Sizinde öyle mi
_mir_6547 Mucizemi_beklerkennnn cok agrili geciyorya bende öyleyim artik yerde oturamiyorum yerden yüksek bir yerde oturabiliyorum
Nesrnn41 Benimde 2. Sezaryen olacak 10 gün sonra tam dedim ki az kaldı şükür kurtulucam bu ağrılardan iki gündür dehşet Bi mide yanması ne yesem çıkarıyorum midem ağzımda sanki günler değil saat geçmiyo sanki 😔