Rmysbyzt Kızlar ben perşembe bünü beta hcg vermiştim 289 çıkmıştı bugünde tekrar verdim acilde 1250 çıktı sizce artış nasıl lütfen ilk tecrübem
Serapppp61 Rmysbyzt iki günde güzel artış olmuş. Hayırlı olsun canım. Sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin rabbim 🤗
Minik1Civciv Rmysbyzt gayet güzel canım Rabbim gönlüne göre versin 🤲🏼 Hayırlı olsun ♥️ Hoşgeldin aramıza 💐
Rmysbyzt Nis teşekkür ederim ben tam 1 sene önce dış gebelik geçirdim sol tüpüm alındı o yüzden endişe ediyorum..