Sdervisoglu Merhaba kızlar, renkli ultrasonda bebeğimin burnu bana cok büyük geldi Karadeniz burnu gibi doğduğu zaman öyle mi oluyor burunları tıpatıp aynı mi oluyor? Cok merak ettim. Tabi ki sağlıkla doğsun başka bişe istemem sadece meraktan kızlar 🙈🙈😁😁
ilknuribrahimbelis Sdervisoglu ayrıntılı ultrasonda zaten doktorun anlatıyor ben sormuştum burnu nasıl diye standart biz büyük yada küçük olunca söylüyoruz dedi, benim eşim laz 🤗 önemli olan sağlık ama şunu unutma bebekler koca burunlu doğmuyolar😅burun zamanla büyüyo değişiyo
Elifderin34 Sdervisoglu sanırım ultrason çirkin gösteriyor benim bir önceki randevumda küçücük görünüyor du bu hafta kocaman burunlu göründü kayıyor görüntü sanırım😅
girl_boy_annesi Sdervisoglu ya benim kızım renklide nasıl ise aynı çıktı şimdi oğlumu bekliyorum detaylı usg de. Bildiğin kemerli burun aynı eşim 🤣Doktor yakışıklı olacak dedi
Sdervisoglu ilknuribrahimbelis eşim doktora diyor burnu büyük vs doktor bişe demiyor benimde aklıma takıldı açıkçası 😁
Elifderin34 Sdervisoglu bence kayıyordur görüntü fln yaa içiniz rahat olsun 😅 bir de bazen ultrasonda ki ile gerçekle alakası olmuyor bebeklerin arkadaşım bebeğini gösterdi ultrasonda bambaşka biri doğurduğu bambaşka
girl_boy_annesi Kedilitazeanne1 Googleye hızlı resim yükle yaz çıkanlardan birine bas resmî yükle üzerine basılı tutup kopyala buraya gel yapıştır bu kadar 🥰