Orkide_20 Haftamdayim . Sağ tarafimda karnımın alt tarafı ağrıyor , böyle bıçak saplanıyor gibi . Sadece tek tarafta böyle . Sizce neden acıyor , ağrıyor . Normal mi bu şimdi. Kontrolume daha var , doktora gitmedim geçsin diye bekliyorum ama geçmiyor .
boys_mother Orkide_20 benim geçen ay aynı şekilde olmuştu sağ taraf ve batıyordu böyle idrar yolu enfeksiyonu çıkmıştı ilaç falan kullandım geçti çok şükür
Belinayveannesii Orkide_20 canım aynı seyi bende yasadim kalbime dogru vuruyordu kabızlık ve magnezym eksikliginden dediler sukur onlar gecince o agrilarmda gecti sen bi acile veya doktoruna koş git. 🥰
Sibellkocc Acaba bebeğim eli ayağı falanmı değiyo bende geçen hafta gittim bebek büyüdüğü için sıkışıyo ya rahat hareket edemiyormuş ondan dedi ilk hamileliğim olduğu için bende yavaş yavaş öğreniyorum ama gene bi acile git bakarlar hemen inşallah bişey çıkmaz 😊🙏
Busarsl boys_mother Ya benimde 23 haftalık da sol tarafıma bıçak saplanıyor gibi oluyor bugün acile gittim enfeksiyon çıktı ama ilaç kullanacak kadar değil dedi ne geçirirki başka korkuyorum
Enchantress Busarsl bol su en az 2 litre, pamuklu çamaşır ve giymeden ütülemek, bölgeyi ıslak bırakmamak, şampuan-duş jeli sürmemek, ayakları sıcak tutmak
Orkide_20 Belinayveannesii tamam canım teşekkür ederim 😌 acilde tahlil mi yapiyorlar yoksa nst falan var mı sancı var mi falan diye de bakıyorlar mi ?
Orkide_20 Belinayveannesii kabızlık bende de var ondan olabilir ya 😔😔 nasıl bir acı tarifi yok sancı falan mı acaba diye korkmuyor değilim
Belinayveannesii Orkide_20 onun hakkında bilgim yok ben kendi doktoruma gittim muayenede dedi benim haftam daha kucuk nstye falan baglanmadım ama kabızlıkta asiri zor beni oturdugum yerde 2 büklüm yapmisti
Orkide_20 Sibellkocc devlet Hastanesi’ne gittim normalde doktorum özelde . Ultrasonda bebeğe baktılar.bebek iyi dedi . Başka da bir şey yok dedi gönderdi hiç ilgilenmediler bile 😔 yarın bakalım randevu alabilirsem kendi doktoruma gideceğim