Seymoshh pinarrrr95 ben hep kullandım doğuma kadar hiç bir sorun olmadı tansiyon probleminiz yoksa çok sıkıntı olmaz şuanda 32+3 oldum hergün okul yollarındayım
Hulus pinarrrr95 35 haftaligim hala kullaniyorum acikcasi engel olacak birseyde görmüyorum doğuma bile kendim arabayla giderim yani 😅
pinarrrr95 Gulcansckn 😂😂 32+2 deyim ben de annem artık kullanma sancın falan olursa diye gözümü korkuttu ama rahatım şu an için Sizi pek etkilememiş 😂
R94_ Şuan 28 hafta bitiyor kullanıyorum hala 😄🙈 fakat arabadan inince hafif bı yorgunluk olmuyor değil
Misafir1111 pinarrrr95 doğuracağım güne kadar her gün kullandım ilk gebeliğimde. Bu gebeliğimde de aynı. Pek etkilemiyor
pinarrrr95 Allerset ben de rahatça kullanıyorum, annem birden sancın olur falan dedi aklıma şüphe düşürdü