Gpapatya *Merhabalar 9. Haftadan selamlar ..🥰* Bu aylarda mevsimi göze alarak neler tükettiniz en çok mesela balığı haftada kaç gün yediniz veya hiç yediniz mi naçizane bilgilendirirseniz sevinirim 🤍
kahvesever__ Gpapatya haftada bir kere balık yerdim haftada bir kere et haftada 2. Veya 3 kere tavuk yerdim mevsimine göre sebze yemekleri yiye bilirsiniz
minik_koala_ve_annesi Gpapatya c vitamini gunluk tuketmeye calisin, kuruyemis yeyin bol bol,sut ve sut urunleri canim, balik,tavuk,et bunlara bisey diyemem tercihinize kalmis
Gpapatya minik_koala_ve_annesi teşekkür ederim süt ürünlerine ek badem ,ceviz yiyorum ayrıca kefir ve muz yiyorum 🥰