Esengul-51 Kbra52 BNde bugün gittim 37 haftalığız tam 3200 dedi ama son 2 haftadır Hiç güzel ve sağlıklı beslenmedim bebek büyüdüğü için galiba mideme çok baskı yapıyor hatta 2 kg vermişim çok şaşırdım
R94_ Yasmnebe ve erkek bebekler biraz daha kilolu oluyor galiba canım. Ben kızımda 36 haftalık doğum yapmıştım erken gelmişti 2. 500 gr di. Bunda inşallah 38 e kadar dayanırız diye dua ediyorum
Esengul-51 -Egeninannesi- ohh maaşşşah bnm ilk doğumum ama çok korkuyorum o yüzden pazartesi gidip sezeryan günü isteyeceğim
-Egeninannesi- Esengul-51 normal doğum için bisey diyemem ama benim ilk sezeryanim çok rahattı o yüzden hiç korkum yok sende içini karartma canım Allah yardım ediyo inşallah çok rahat bi doğum olur seninde