Beratalpinannesii Elde şişlik ve uyuşma tansiyondan mi olur nst girdikçe olcuyorum normal diyorlar sabahlari parmaklarim uyuşmus olarak uyanıyorum 38 haftaligim
Sarperinannesi Beratalpinannesii bende aynı şikayet var b12 kullanıyorum, sinir sıkışması dedi dr um hamilelikte olabiliyormuş, Doğum dr unuza bir danışın derim, çok geçmiş olsun 😔
EsraEfe Beratalpinannesii bendede var ayni sorun.38 haftalik hamileyim. Sabahlari elimi kapatamiyorum bile o kadar şişiyor ve uyusuyor. Dogumdan somra gecer dediler bekliyorum
ozgul23 Ben onu 28. Haftadan beri çekiyorum ve hıc geçemeyen bir uyuşukluk var. Doktor damar tıkanıklığı dedi doğumdan sonra geçer dedi
Beratalpinannesii Benim de son günlerde olmaya başladı ama tansiyon olsa başka belirti verir değil mi basim fln agrimiyo şükür sadece elimde geceleri uyuşma var
Handsomebaby Karpel tünel sendromu ilk hamileliğimde de yaşadım.Fakat bunda çok kötü uykudan kalkıyorum ağrısından.Sinir sıkışması yani ödemden oluyor.Tuzu kesince yürüyüş yapınca hafifliyor biraz.Birde magnezyum iyi geliyor.
Beratalpinannesii Handsomebaby magnezyum kullaniyorum aslında ama tuzu kesemiyorum valla denedim olmadi
Handsomebaby Beratalpinannesii aynen bende tuzsuz yemek çok zor.Yatarken kolunu düz tutmaya çalış işe yarıyor.
Handsomebaby Beratalpinannesii yani bileğini elini düz tutmaya çalış çok zorlama gün içinde çünkü bilekten dolayı o uyuşma.Bilekte tünel şeklinde bir boşluktan geçiyormuş sinirler ödem olduğu için hamilelikte ordan geçen sinirler sıkışıyormuş.Çok sinir bozucu bir şey