Eda doktorun seni cevaplarıyla tatmin etmiyorsa değiştirmeni öneririm çünkü sana durumunu net söylemesi ve rahatlatması gerek bende 7 haftalık hamileyim progestan kullanıyorum bazen çok ağrım oluyor rahimde ama ben ne zaman arasam doktorum beni psikolojik olarak rahatlatıyor