Merhaba hanımlar , ben 39+5 haftalığım.Bugun öğleden başladığı gibi aksama kadar karnım cok fazla sertti ve hareket edemiyordum yürüyemiyordum karnım yanıyordu okadar serttti ama bebek hareketlerini hissediyordum . Aksama doğru belim ve sırtım baya ağırmaya başladı uzun bir süre geçmedi belki 1 saat, hala da hafif bir ağrı var , az önce tuallette yapılı bir akıntı geldi süt bozuğu gibi ama jel gibi bişeydi çektikçe uzunyordu , daha önce 2 kez şeffaf olarak çıkmıştı . Artık doğurmak istiyorum bir türlü gelmiyor bekle bekle zaman geçmiyor 🙈