Kızlar eşimle kan uyuşmazlığımız var normalde 28.hafta da iğne olmam gerekiyordu fakat gidemedim şu an 38 haftalığız doğumdan sonra yapılacak igne.. Fakat bebek için bir risk var mı bu durumu yaşayan var mı aranızda doğumdan sonra yaptıran. Doktorum bir sıkıntı yok dedi sağlığı yerinde ama bazı yorumlar okudum riskli yönünde