Svvl34 yok ya sanmıyorum kuzum benim Bayadır böyle çünkü 5 . Ayimdan beri var bazen yok oluyor okadar. Gecen sağlık ocağında ki ebe kontrol etti göğsümü süt var mı diye merak ettim hafif sıktı sıvı çıktı hemen zaten . O sıvı heralde orda kuruyunca öyle oluyor .o ilk gelen sıvı bebek için çok faydalı o geliyor kuruyor bence orda .