Melisasak145 2020 den beri Kazım Güven Özmen’e gidiyorum çok ilgili işinde disiplinli bir doktor. İlk doğumum pandemi dönemine denk geldi son haftalarimda gitmiştim o kadar güzel ilgilenmisti ki çok sorunlu (taş,kanama, enfeksiyon) bir hamilelik geçirmeme rağmen Güven beyle doğum yapmak istemiştim taş sebebiyle 37 haftalık doğdu oğlum tepecikte doğum yaptım. 21 haftalık hamileyim başından beri Güven beye gidiyorum Allah nasip ederse bu defa dogumumu burada Güven beyle yapacağım. Kesinlikle tavsiye ederim 🥰