Benim ilki 18 hafta suyum geldi. İkinci 21 hafta direkt 2 cm açıklıkla gittim hastaneye bebeğin kesesi vajinadaydı ağrım vardı ağrım kesilmediği için o zaman dikiş atılamadı. Bu gebeliği de 13 haftada atıldı serklaj atılırken 43 mm idi rahim ağzı şimdi 36-41 mm arası çıkıyor. Benim de isteğim o gerçekten çok zor süreçler Rabbim kimseye yaşatmasın 😢