Dilaraagk_ Kızlar bugün arı soktu ilk defa başıma geliyor hamileyim korkuyorum bişey olabilir mi alerjim olup olmadığını bilmiyorum şişlik olmadı sadece ağrı var biraz
benkosarim Dilaraagk_ ben de onu diyecektim alerjiniz olabilir bir acile gitseydiniz bir nst ’ye falan bir bakılsaydı kanınıza falan eniştemin abisi ari alerjisinden vefat etmişti de
Dogukoo Dilaraagk_ beni de sokmuştu az şişti gecti hiç böyle düşünmedim bişey de olmadı zaten bence panik yapmayın bişey olmaz genel olarak alerjik bi cildiniz varsa doktora görünmenizde fayda var tabi ama acile gitseniz belki bunun için mi geldin bile diyebilirler
Edilek Dilaraagk_ beni de bugün arı soktu. Eşim görse kesin bu postu sen açtın derdi. Benim de çok ağrıyordu. Az önce sarımsak ezip sürdüm. Ağrısı çok azaldı.
Dilaraagk_ Dogukoo alerjik reaksiyon geçirmedim şişmedi bile o yüzden acile gitmedim ama maalesef her şeye telaslanan bir yapım var
Simgenurg 1 hafta önce benide soktu ama daha önce soktugu ıcın telaşlanmadım hemen çamur sürdüm domates iyi geliyo dediler birde limon. Ama daha once sokmadıysa acile gidin
Dogukoo Dilaraagk_ haklısın o bende de var ama arı sokunca hiç aklıma gelmedi bişey olur mu diye acı cekiyodum belkide ondan 🤭 üzerinden 1 ay gecti cok sükür bişey yok geçmiş olsun sanada