_gizem81 yok mide bulantısı da yok kusma da. Siz yine de bebeğinizin hareketlerini takip edin sık sık, hatta içiniz rahat etsin diye acile gidin. Ben gitmiştim içim rahat etmişti her şey normaldi çünkü. Bebek de her şey normalse bile sizi strese sokar bu durum.