minikmucizem_21 İlk bebegimde bakmadım bu gebeliğimde öylesine baktım ☺️erkek çıktı geçen hafta da oğlum olacağını öğrendim bende şuanlık tuttu😅
Burcu1101 Kızımda tutmuştu 13 haftalık hamileyim bundada erkek gösteriyor doktor hafif bir çıkıntı var ama kesin değil dedi bakalım ne olacak heyecan la bekliyorum 🙈
Sevl Ablamın iki çocuğundada tuttu valla :) şimdi arkadaşımda hamile onda kız bende oğlan gözüküyor cinsiyeti öğrendi o kızmış tuttu yani bakalım benimkide tutacakmı
Oznur-aytac04 Kizilicee ilk karşına çıkan sekmeden yap doğum tarihi ve hamile kaldığınız ayı istiyor onları girip hesaplayın istiyorsanız bana söyleyin bakayım sizin için
Sevl Kizilicee ben siteden bakmıyorum bi kağıt var bende takvimin ona göre hesaplıyorum hamile kaldığın ay ve yaşını yazarsan sanada bakıyım
prens_annesii Kizilicee cin takvimi gen.tr Bu sitede çoğu kişinin doğru çıkıyor diğerleri hep farklı farklı
Kizilicee Oznur-aytac04 ilk site sabah gazetenin sitesi o da kiz diyor 14 kasim 1997 , son adet 31 temmuz, hamile kalinan ay agustos
Papiiii Sevl canim ben yazarsam baka bilirmisin lutfen? Gebe kalma ayi agustos 2022 Dogum tarihi 31.05.1998
Elhafnurrr Oznur-aytac04 kızımda doğru çıkmıştı şimdi 13 haftalık hamileyim erkek gösteriyor inşallah bu da doğru çıkar 😊