Burcu1101 Benim kızımda suyum fazlaydı şeker testi yapıldı şeker çıkmadı ekmeği tatlıyı meyveyi azaltınca düzelmişti
NazliKanber07 Burcu1101 benim şuan 39. Hafta şeker testi yapılmamıştı ama 36 haftadan sonra su fazlalığı başladı önceden böyle bir şey yoktu. Doğum yaklaştı acaba engel olur mu diye endişeleniyorum
Sev-can NazliKanber07 40+0 da doğum yaptım canım. Süreç benim sıkıntılı idi miyomum var 16 cm büyüklüğünde ama öyle böyle çok şükür normal doğum gerçekleşti 🌸
Sev-can NazliKanber07 amin bütün meleklerimizi inşallah 🤲 Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🫶