Merviiss Doğum yapalı 20 gün oldu bebisi bazen dissrda emzirecek yer bulmak zor oluyor ağladığında vs. Biberon a süt sagip disarda vermek istiyorum yani yada verilir mi fikirlerinize ihtiyacım var. Sütü sagsam Biberon da ne kadar bekler anlatır mısınız
Deletedmom_33 Merviiss en fazla 3 saat ama sağım sonrası verilmesi tercih ediliyor. Emzirme önlüğü alabilrisiniz rahatça her yerde emzirirsiniz onunla
Burcak92 Merviiss anne sütü saklama koşulları güncel bilgi; Oda havası 4-6 saat Buz aküsü üzerinde 24 saat Buzdolabında 7 gün Dondurucu bölmesinde 14 gün Buzluk kısmında 3-4 ay Derin dondurucu -18 derecede 12 ay Bilginize hanımlar :)
gozdeyagci Merviiss memenden emzirsene boşver biberonu. Daha 20 günlük. Millet ne diyecek. Konuşana yapıştır bir tane. Ama nazar değmesin diye emzirirken bir örüt örtün. İnsnların saçmasapan nazarı değiyor.
Elfsndkl Eger biberona alışır göğsümü tutmaz diye korkarsan philips avent dan biberonunu al anne memesine en yakını o hemde genzin3 felan kaçmaz sıkıntı yaşamazsın
Merviiss Deletedmom_33 emzirme önlüğü ile de cok zorlandım o yüzden biberon düşündüm de sanırım emzirmek en iyisi
Deletedmom_33 Merviiss meme reddi durumu yaşayabilirsiniz biberonun hızlı akışına alışınca emmek istememe durumu olabiliyor
Burcak92 Merviiss Emzirme örtülerinden al bir tane ben öyle yaptım çantama atıp onu kullanmayı düşünüyorum öbür türlüsü bana ayıp geliyor utanırım yani. Mesela bir gün cafede otururken arkadaşım şak diye 3-5 kere çıkardı memesini emzirdi o emzirene kadar ben gerildim her çıkardığında herkes bizi izledi hoş değildi. Hatta muhabbet ederken memesini dışarıda bıraktı bir süre tamam emdi yani koy artık öyle konuş dedim 😂