Hulyaaa1 Manisa Horozköy 38+1 im cuma günü sezeryan doğum yapıcam inşallah rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin bebişlerimizi inşallah 🙏🏻
Aselinannesi3 ebrulegarci Hayırlısı olsun canım👼🧚♀️ Kaldığınız oda nasıldı? Nasıl ilgilendiler memnun kaldınız mı hastaneden? Kararsızım şehir hastanesi mi olsa özel mi diye daha çok var ama ona göre karar verip gerekirse birikim yapıcam doğum için