Kızlar ovülasyon testi yapıyorum bu ay. Adet bitimi 08/09. Gün aşırı ilişki oluyo. 8-10-12-14-16 oldu. Dün gündüz test yaptım tam olmamıştı hafif silikti çizgi. İlişkiden sonra kasık ağrıları falan vardı bidaha yapmak istedim gece. O zaman ovülasyon olmuş gibiydi. Bu sabah tekrar denedim çizgi gene silikleşti. Bu akşam yine test yaptım yine silikti. Yumurtlamadım mı acaba ya.. geçen ay çok net koyu çizgi görmüştüm bu ay öyle olmadı. Mfk da kullanıyorum inşaAllah boşa gitmez😞