Aysnoflz06 Kızlar doktor enfeksiyon var dedi hem antibiyotik hem monurol şase verdi ama şase den sonra idrarda yanma yokken kullandıktan sonra olmaya başladı. Nedeni ne sizce
Dlkzz Aysnoflz06 canım enfeksiyon icin monurol bende kullandım evet idrarda yanma yapıyor sonra geçiyor merak etme
Aysnoflz06 incitanesi_ yaa gerçekten mi bende korkuyorum hiç bi yararı olmadı niye yanma var hala diye tesekkur ederim