Tecrübeli hanımlar her 10 dakikada bazen 8 ve 7 sancım var. Karnım sertleşiyor nefes almakta zorlanıyorum. 40 haftalık olduk bugün. İki gün önce nişan geldi ve regli olur gibi pembe akıntım var. Sabah doktora gittik Her beş dakika da bir olursa dayanamazsan gel dedi. Suyum gelmedi henüz. Bebegimin pozisyonu baş aşağı ama henüz kanala inmemiş. Geceden beri sancı cekiyorum. Önce 30 dakika da bir geliyordu. Sonra 20 sonra 15,10,7 diye azalıyor. Bazen 10 a tekrar dönüyor. 24 saattir neredeyse regli sancisinin iki katı büyüklükte sancım var. Vajina da 2 cm açıklık. Neler oluyor ne zaman dogururum anlayamıyorum. Lütfen birseyler soyleyin. Doktor bebek iyi suyu iyi dedi eve gönderdi. Ama benim 24 saate yakın sancım var. Dayanılmaz degil elbet ama mutlu da değilim canım acıyor.