Nefinay-91 Ya istersen bir tansiyonuna baktır . Tuzlu yeme ve su iç bol bol ödem topluyor ayakların ama işte neden bakmam lazım.
Selamcanim Ftmkya çok aşırı şiş ise ya doktoruna ya acile gidip tansiyonuna baktır lütfen. Protein kaçağı gibi sorunlar olmasın.