Kızlar merhaba 9 haftalık tüp bebekler ikizlere hamileyim.dün kanamayla doktora gittim keseye yakın ve büyük bir kanama alanım varmış doktor keseye ulaşırsa kötü olur dedi🥺 zaten baştan beri
progestan iğne kullanıyorum şimdi de duphaston hap verdi doktorum pazartesi tekrar kontrolüm var.6 haftalıkken de küçük birmkanama alanım vardı ama tamamen geçmişti.başına böyle birşey gelip sağlıkla atlatan var mı çok korkuyorum🥺