Kızlar bugün uzun süreden sonra çok dolaştım alışveriş yaptık. Bir ara beni öksürük tuttu o zaman bi şey geldiğini hissettim ama akıntı diye önemsemedim. Sonra lavaboya girdim baktım kan gelmiş ama gözbebeği kadar minicik. Böyle bir şey başına gelen var mı, endişelenmeli miyim sizce?