Elif-dmn Kızlar özel bölgenizin temizliğini nasıl yapıosnz, 35 haftalık hamileyim jilet kullandım hep sizce ağda mi jilet mi
CmreKsidar Elif-dmn ağda daha rahat oluyor jiletsen sonra zorluyor ama alışırsınız jiletle iki güne bir yapmak gerek bence en iyisi ağda.
yigitinannesiiiii Elif-dmn ağda çok rahat jiletle bugün alıyosun ertesi güne tekrar çıkıyor ben 28. Haftada başladım ağdaya yok böylr rahatlık hemen çıkmıyor heran temizsin ohhh😂🥰
Bayancorek Elif-dmn Normalde de ağdaya gidiyordum , gebelik boyunca da gittim bir sorun yaşamadım. Jilet kullananlar ilk seferde zorlanabilir bence ama sonrası büyük rahatlık. Keşke daha önce başlasaymışım dersiniz. 🌸👌🏻
Gizemhoroz Hep jilet kullanım kuaföre gitmek istiyorum ama jiletten sonra çok zor olacagi için cesaret edemiyorum
Elif-dmn Gizemhoroz bende aynı durumdayım gitmek istiorm ama çok zor olur diye korkuyorum başından gitmedim ve pişmanım
Busra-tunc01 Gizemhoroz Valla bende hep jilet kullandım son anda cesaretimi topladım agdaya gittim rahatladım inanki çünkü doğumdan sonra da alamayiz belli bi sure
Elif-dmn Bayancorek doğuma az kaldı bide ondan gidip gitmeme konusunda kararsızım canım çok yanar diye düşünüyorum
zamaneannesi80 Elif-dmn en rahatı ağdaymış.. jiletle alıyordum 12. Haftada dedim bu göbek böyle kalmaz ağdaya başla. 12. Haftadan beri ağda yaptırıyorum 31 haftalık olucaz 4 defa gittim çok rahat oluyor
Btlklnc Ağda yaptıranlar mesela göbek bölgenızde de tüylenmeler var dıyelım onları agdayla almak sakıncalı olur mu. Ben hep agda yapıyorum fakat gebelıkten sonra göbegımde tüylenme oluyor yavas yavas ılerlerse aldırsam sakıncası olur mu.
Sumeyyeabdi Elif-dmn bende migrostan jilet alıyorum cnaim malasef hep onunla alıyorum en sonda göbüsten zor gördüm zor aldım 28 haftalık olduk Bizde öyle devam ağdaya cesaret edemiyorum