Guzelhayat Biz esimle eski isimleri çok seviyoruz son bir ay kaldı simdide bu isimleri begendik sizce hangisi daha güzel.bir de azerbaycanlı olduğum için biraz daha kizimin ismi degisik olsun istiyorum.lutfen samimi yorumlarinizi yazin
fatmaa37demi5 Guzelhayat kesinlikle firuze ismi bence çok beğeniyorum ve her firuze şarkısını dinlerken içimi huzur kaplar