bayanelaa Cananyildiz aynıyız ve dediğiniz gibi 2 gündür var bende de bugün doktor kontrolüm vardı artık normal baskı yapıyor dedi ama çatı muayenesi felan yapmadı sezeryan olacağım için gün verdi 28 eylüle 🫠
Cananyildiz bayanelaa benimde bi ara baya yogundu post açmıştım ama suan daha rahat zaten baska belirtimde olmadığı icin hastaneye gitmedim
Cananyildiz Hatihati belli olmaz ki doğum bu, zaten sonrasında ayni şiddette devam etmedi sancı vs olmayınca gitmedim zaten