Nilssu Gamzeeeelim annelik daha zor 17 günlük bebişim. 1 ekimde aşımız var şimdiden nasıl olcak diye düşünüyorum
Bybrs Gamzeeeelim benim arada farklı oolsun madem😂 gebelik 35haftalık olduk hastanede geçirdim korku ile şükür bugüneme 2.bebeğim hayırlısı ile zor günler görünce benim için gebelik zor
Gamzeeeelim Soruyorumm öle tabi annelik süreklilik getiren bişey kutsal gebelikte zorlandım annelikte bı nebze olsun rahatlarmiyim diye düşündüm
Guzelhayat Yalnış bir soru bence tabiki annelik zor hamilelik sonuçta belli bir sure anne olduktan sonra hep hayatin cocukla bağlı o çocuğun yüzü gulmezse seninkinin gulmesi imkansiz.surekli bir kaygı hali.gebelik aşırı zor ama annelikle kiyaslanamaz.
Gamzeeeelim Guzelhayat yani benimde ilk çocuğum tecrübesizim merak ettim hemde sohbet olsun diye sormak istedim annelik daha zordur tabiki sorumluluk çok büyük 😊
Gamzeeeelim Serapppp61 gzuel duygular heyecanlar yasiycaz rabbim isteyen bütün herkese nasip etsin kimsenin kucağı boş kalmasin 🙏🥰
Gamzeeeelim Bybrs sizide gebelik zorlamış rabbim darda bırakmasın kimseyi evlatlada sınamasin inslllah
Elifderin34 Gamzeeeelim bence hamilelik ya bilmiyorum hamileliğim çok zor geçiyor benim 6.aya gireceğiz bulantım hala kesilmedi yemek yemekten nefret eder hale geldim doğumdan sonra doya doya yemek yiyeceğim
Gamzeeeelim Elifderin34 6 ayda bulantı geçmesi lazım hamilelikte zor bence bazılarının çok kolay geçiyor tabi
Sinemkarq Elifderin34 ayyyy aynı şeyi söylüyorum aç yaşıyorum resmen 36. Haftadayım bir doğurayım deli gibi yemek yicem ve annelik daha keyifli bence onun gözünün önünde hareketlerine büyüdüğüne şahit olmak 😍
Mello29 Gamzeeeelim Hangisi daha zor bilmiyorum ama hamileligimin 14.haftasındayim bana yetti yani anneligi bilemiycem ama hamilelik bana göre degilmis.
Umran__37 Gamzeeeelim annelik zor ama en guzel en kutsal 25 gunluk anneyim su an uykusuzluk biraz zor oluyo ama rabbim sabrini veriyo sag salim kucagina alirsin insallah 🤗
Gamzeeeelim Umran__37 gözünüz aydın sağlıkla büyütün insllhh fedakarlık istiyor baştan sona kadar boşa dememişler cennet anaların ayaginin altında diye teşekkür ederim inslllah 🙏🙏
Gamzeeeelim HavvaSonmez03 evet hayırlısiyla bebişinizi kucağınıza alın inslllah artık zor kolay bu sorumluğu aldık 😁😁
Mello29 Gamzeeeelim Bulanti tek basına sorun degil yani istedigim yemekleri yiyemiyorum agiz tadıyla ama olsun asıl beni yoran ne zaman kendimi enerjik hissetsem biraz yürüsem hareket etsem ertesi gün kanamam oluyor tam gecti kapandi diyoruz bir hafta sonra yeniden oluyor bu tedirginlik hali yüzünden dısari cikamaz oldum.