sherwoodTR canim benim bu sene 4 bin ödediğim kira seneye 4 mu kalacak sanıyorsun sen ben gecen sene 2500 oturdugum eve bu sene 4 bun oldu uymuyosa evden cik dendi hersene buyuk zamlar olacak hadi 2 sene sonra bul 4 bun 5 bin kiralik evler bulamicaksin. Bence bu tur yazilar sirf girilmesin diye yazildigini dusunuyorum ben. Yada mevcut yonetimden memnun olunmadigi icin keza bende memnun degilim, ama iyi birsey yapmadığıni gostermek icin oy toplmasin diye vs. Bu yaptigin hesaplamayi kira icinde yap 20 senede ne kadar kira verdigini hesapla ve elde hiçbir sey yok. Evet faiz konulacak ama aylik gelen faiz mac 200 olucak eger devlet memuruysan gayet odenebilir. Bankaya gidip 3 4 5 kati faiz odemekdense bu sekimde daha makul. Her anadan babadan biseyiiz yoksa ev almak mümkün degil. Banka pesinat olarak 85 bin istemez daha fazla ister üstüne koydugu faiz cabasi. Ya 10000 trilyon paran okucak direk ev alacaksin yada bunlari goze alacaksin toki daha mantikli bence. 3 gunde kac milyar insan basvurmus tek akili siz degilsiniz iyi akşamlar