YeniAnne55 DilaraNefes evet en son dusurdugum parca keseydi bebek gelismemis geriden geliyo demisti doktorlar
YeniAnne55 Nato kasıklarim ve belim cok agriyodu asiri derecede agrisina duramiyodum aglaya aglaya uyudum dusukten 1 gun once canim
YeniAnne55 DilaraNefes haftan onemli degil canim 3 ay zaten dusuk tehlikesi var dikkatli ol genede sen
Arzuort YeniAnne55 yaa çok üzüldüm bişey sorcam şimdi benim düşük riski varda sizde bel ağrısı oluyor muydu
Arzuort YeniAnne55 ama ben 24 haftalık hamileyim bana düşük riskin var dedi bu erken doğum oluyor heralde
Arzuort YeniAnne55 bel ağrısı başladı şimdi leğen kemiginin oralarda bi agri bAsladi ilaç iğnenin etkisi mi acaba