Ela7618181818 Kizlar sizde cook fazla nefes darligi cekiyormusunuz? 34 haftalik oluyoruz..ama ben boyle 6 hafta daha yasayamam, her saniye nefesim duruyor gibi, cok kotuyum..ama saturasyon 98.. ama ben gercekten nefes alamiyorum🥺🥺🥺
benkosarim Ela7618181818 yan yatmaya çalışın Bir tık daha rahat ettiriyor hamile yastığı falan varsa onunla yatın sırtınız biraz daha yüksekte olsun camı açın her an böyle rahat nefes alacağınız bir yerde yatın ben bunları deniyorum çok mükemmel değil ama gene iyi
NM_mom Malesef ben de öyleyim nefes nefese kalıyorum, oturduğum yerde derin nefes alıp duruyorum nefesim yetmiyor gibi hissediyorum
Ela7618181818 benkosarim otururken daha kotuyum, birde kaburgalarimin arka tarafi agriyor kolumun altina yakin, sizdede oluyormu?
FirstAnne Bende de durumlar ayni kizlar ne kadar dik durmaya calissam da etki etmiyor. Kalbim duracakmis gibi oluyor. Sanki merdiven cikmisim da yorulmusum gibi bir his. Ayakta com kalinca da basliyor. Hemen gidip uzaniyorum. Sanirim bol bol dinlenmek lazim ama oturup uzandigim anlarda bile derin derin nefes alip veriyorum. 😞