Sema58 Dykdyk masallah az kalmis sizinkilere bizimkiler daha kucuk sivasta yasamiyorsun ama galiba :)
Acaralp Sema58 belki akraba olabilirsiniz biz İstanbul’da yaşıyoruz onlarda uzun yıllar önce dedeleri sivastanda göçmüş