Angelmom_ Kizlaaarr bıktım artık o derece 10. Haftadayım her dk tuvaletim geliyor sanırsın çok doluyum ama oturunca yaptigim bir kaşık kücük abdest 😅ay allahim sizde oylemisiniz yaa
berceste5155 Angelmom_ moralini bozmak istemem ama bunlar iyi günlerin😂 tuvaletten çıkmak istemeyeceğin günler gelecek
Hulus Angelmom_ ya böyle şeyler gördükçe çok gülüyorum bende o haftalarda hep boyle diyordum bu ne böyle diye şikayet ediyordum ama 30 dan sonrasını bilsem asla sikayet etmezdim suan ki yasadiginiz hiiic birsey rica ediyorum simariklik yapmayin 😅
MMelissaaa- Angelmom_ afedersiniz ama 9. Haftadayım daha dün uyumaya geçecem güya tuvalete gir çık yapmamak için oturdum uzun süre abartısız üst üste 7 defa yaptım ama kaşık kadar saydım yani o derece 😅😅 zaten sonra uyuyakaldım uyanınca sıkışık uyandım 😅😅
Elifoyku33 Daha 10. Haftada boylesin bide sonlara gelince gör sen gece sabaha kadar en az 10 defa lavaboya gitmekten uyuyamıyorum ve sadece dediğin gibi 1 damla 2 damla geliyor Allah yardımcın olsun