Eylmaz insan strese giriyor istiyoki hergun gidip kontrole iyi olduğunu göreyim içim rahatlasın. Çok üst üste geliyor bazı haberler takıyorsun ister istemez. Senin daha çok yeni oyuzden takmamaya çalış ben buaralar çok takıyorum bebekte strese çok giriyor onu etkiliyor düşünüp takmam. Yeni yeni farkediyorum bebegin benim duygularıma göre haraket ettiğini. Biri bisey derse direk lütfen ben etkileniyorum yanımda konuşmayın böyle şeyler bana atmayın yada . Ben artık diyorum arkadaşlarıma lütfen atma bana bu tarz haber yada video . Suratını asa asa tamam diyo resmen amaçları farklı sanki
Anca bizi üzmek gibime geliyor