Hanımlar 25 haftalık hamileyim 4 gündür vücudumda kaşıntı ve kabartmalar meydana geldi doktora gittim ve kurdeşen geçirdiğimi söyledi bı an önce kadın doğuma gitmemi istedi dün doktoruma gittim ve alerji ilacına başladık daha hala kaşıntılar geçmiş durumda değil hamilelikte bu alerjiyi geçiren var mı