sherwoodTR İnstagramdan çikolata deposuu sayfasından sipariş verdim ama çok tereddütte kaldım. Güvenilir bir sayfa mı, daha önce buradan sipariş veren var mı? Adana da yaşıyorum kargoda erir mi çikolatalar? 🤦🏼♀️
angela4 sherwoodTR ben siparis verdim baskısı da güzel evet eriyor ister istemez direkt buzdolabına attım tadı da güzeldi 👍
hemsirebianne0901 sherwoodTR bende adanada yaşıyorum iki gün kargoda kalmasına rağmen cok hafif yumuşamıştı ama buzdolabına koyunca normale döndü baskısı ve tadi gayet güzel tavsiye ederim
Asyahiraesra sherwoodTR ben Konya’ya sipariş verdim erime fln olmadan geldi iki hafta oluyor bozulma vs olmadı tadı güzel..baskilarida güzel memnun kaldık..
HeyMommy Bende dün sipariş verdim. Bana güven verdi istediğim baskının fotoğrafını falan tasarladıktan sonra gönderdiler. Gelmesini bekliyorum 🤷🏻♀️