Eldgrn BeyzaYK o sivilceye lekeyle alakasi yok cinsiyetin zaten iki şık var bazılarının tutmuş 😂 hormonlarımız arttığından nerdeyse çoğu kişide çıkıyor o sivilce leke sivilce leke olup erkek olan arkadaşları da gördüm kızı olanı da
Eldgrn BeyzaYK yok gi biliyom onu anladım zaten de ciddi soran arkadaşlar oluyor yoruma gelip o manada yazdım yoksa hep derim keşke o şekilde direk anlasak valla mis gibi olurdu 😂😂😂