ma2022 Seymoshh benim doktorum tamamen bana bıraktı bebek kendi gelmediği için suni verecek zaten önce
ma2022 OzlmErdl canım valla normal beslendim özellikle kilo alması için bir şey yapmadım her evde olan besinlerle yani evde ne varsa :) zaten kendim 2 aydır kilo bile almıyorum ama bebek alıyor habire sadece süt yoğurt çok yiyorum belki o etkilidir günde 1 kase yiyorum her gün yumurta yiyorum
hemsireanneeee ma2022 eşimin kuzeni 3 çocuğunu normal doğurdu ilki 4200 ikinci 4100 doğdu 40 haftayı geçmişlerdi 3. sü 38. haftada 3800 doğmuş
mommysbrids ma2022 kötü maalesef 8 cm acikliga ragmen 40dan fazla dikisi var cok kesisi oldu 3 ay yerinden kalkamadi Korkutmak istemem tabi herkesin boyle gececek doye birsey yok ama oyle oldu yani
Hatice_Bahri ma2022 benım oğlumda 4 kılo 40 gr dı normal olacağını soyledı ama benım oğlum donmedıgı ıcın sezeryan oldum ama tehlıke var dıyorsa sezeryan ol çocuğuda kendınıde zora sokma 10 dakkada alıp çıkarıyorlar çocuğu ha arın sızın oluyor ama gınede sezeryan ol
Esmoservos ma2022 bende ayni sali gunu suni verilecek 40 haftalik nasil gecicek endiseliyim 3 .dogumum olucak
ArzuuAslann Sevensevilen evet devlet hastanesinde doğurmuş hemşire özel de olsaydın başını habercilerden kaldıramazdın demiş
Esmoservos ma2022 3.400 du 39+4 iken simdi 40 olduk tam allttan muayene olmadigi icin acilmam varmi bilmiyorum ama sali gunu suni vericekler bakalim ins kolay ilerler
Melegimm_ Ben 41. Haftada normal doğum yaptım oğlum 4.200 doğdu. Ama doğum esnasında sıkıştığı için böbrek üstü bezinde kanama alanları görüldü doktorda takipliyiz. Bende diyorum bilseydim sezeryanla doğum yapardim
Saribezlikadin ma2022 halam 5 kilo doğurdu normal doğumla tünel gibi açıldı oram tır bile girer keske sezeryan olsaydim diyodu