_ozlmm Anneolmak188 Galiba tiroid yüksek çıkmış dahiliye yönlendirmiş genelde öyle olunca ilaç tedavisine başlanıyor ve ilaç dengeliyor diye biliyorum
eylulicten Anneolmak188 ilac kullandigim halde suan benimki bu degerde benim degerim 7 lerdeydi ama doktorum kendi yazdi ilaci dahiliyeye yonlendirmedi. Sanirim docent oldugu icin ilac yazma hakki oluyor diger turlu op uzm vs ise yonlendiriyor
TeoMom Anneolmak188 Birçok hamilede olan bir şey canım 2.5 altına düşmesi lazım o yüzden ilaç başlamak için dahiliyeye gitmen gerekiyor her ay kontrol için yine dahiliyeye gidiyorsun değerlerine bakarak ilacının dozunu ayarlıyorlar
Khilal Hamilelikte bu değerin 2,5 altında olmasını istiyorlar benimkide bu civarlarda çıkmıştı 25 lik levotiron kullanıyorum büyük ihtimal sizede öyle bişey verirler korkmayın ilaç dengeliyor
_ozlmm Anneolmak188 Kız nasıl düşük benim hep 0.791 çıkıyor ama hiç düşük demiyor bence senin yüksek hatta 2.5 deyip yukarı ok çıkarmış bu yüksek olduğu anlamına geliyor 2.5 altında olması gerek
Anneolmak188 esmaozdemir76 _ozlmm eylulicten Yares611 TeoMom berceste5155 Kızlar valla bana kendi kadın doğum doktorum yavaş çalışıyor değerin düşük dedi dahiliyeye göster onun söylediğini bana söyle ona göre ilaç verilcek falan filan dedide nebiliyim anlamadım bende riskli değil şuan hatta çocuğun zekası için iyi dedi
Yares611 Benim de sizin gibi. Hiç korkmayın tah hormonunu 1.trimesterda 2.5 altına düşürmek için 25 mglik tiroid hapı veriyor dahiliye. Benim tiroidimde nodülüm var ondan kaynaklı herhalde
berceste5155 Anneolmak188 arkadaşların dediği gibi hamilelikte 2.5 altı olması gerekiyor zaten doktorun da yazmış oraya 2.5 diye. Dahiliye veya endokrinolojiye gitmen lazım en yakın zaman da ihmal edilirse daha da yükselir ve çok yükselirse bebekte zeka geriliğine kadar zarar verebilir.
esmaozdemir76 Anneolmak188 canım 2.5 üstünde olmaması gerekiyormus değerin tam yuksekmi yavaş mi onu bilmiyorum ama troidle alakalı biseydir heralde
berceste5155 Anneolmak188 evet şu an riskli durumda değilsin ama tiroid çok hızlı yükselir. Hamile olmasan değerlerin normal çıkmış ama hamilelikte 2.5 altı olması gerekiyor. Troidin yavaş çalıştığı için değerin yüksek çıkmış düşük değil. Zeka geriliği yapması içinde değerinin çok yüksek olması lazım 3 ler falan etkilemez
_almirasmom Anneolmak188 ben 1 senedır troıt ılacı kullanıyorum hamıle kalmadan 1.10 degerım vardı hamile oldumu ogrendım 3.7 cıktı doktor dozları yukselttı 2 ay sonra kan verdım yanı gecen gun 0.86 ya dusmus devam dedı ılaclara yurtdısındayım doktorum turkıyede :/
Anneolmak188 _almirasmom allah allah ya benim doktor neden böyle saçmalıyor özelde gidebilceğim birim yokmu
Kubra_nur_elal Anneolmak188 Anneolmak188 korkma Allah’ın izniyle hiç bir şey olmaz benim değerim 10 küsürdü hamileliğimin başından beri ilaç kullanıyorum hiç bir sıkıntı yaşamadım 31 haftalık olduk
Mikayla Anneolmak188 tiroid yuksel cıkmıs endokrin yada dahılıyeye gidersenız bir an once ilaca baslarlar. Gitmezsen sıkıntı. Korkulacak bır sey değil