Kızlar bende gebelik kolestazı diye bir hastalık cıktı cok şükür ilaçla kontrol altına aldık suan normal değerlere dönmek üzere fakat doktor 37+0 dedimi bebegi alacak bekleyemem diyor..Bende 1 hafta daha sarkıtamazmıyız diye düşünüyorum kabul etmiyor sizde bilgisi olan var mı ? Cok mu erken ?